Продукція, придбана на сайті connect.od.ua має гарантію на експлуатацію, незалежно від того, придбана вона за повну ціну чи зі знижкою. Гарантійні умови відповідають вимогам Закону «Про захист прав споживачів» та чинних стандартів.

Обов'язковою умовою обміну за гарантією є наявність фабричної упаковки (якщо вона є) та повна комплектація.

Моментальне повернення товару можливе під час перевірки шлюбу в магазині у присутності менеджера або при отриманні на Новій Пошті та перевірки у присутності співробітника НП. В інших випадках повернення здійснюється лише за погодженням з адміністрацією ІМ сonnect.od.ua

Гарантійні тнрміни та порядок надання товарів представлені нижче:

  • Гарантійний термін експлуатації розраховується з дня отримання замовлення споживачем та становить від 14 до 365 днів.

  • Питання щодо якості продукції, що надходить телефоном менеджера інтернет-магазину або месенджерах нашого магазину

Гарантія на товар не надається у таких випадках:

  • недотримання правил експлуатації;
  • ушкодження товару на лозі покупця;
  • використання товарів за призначенням;
  • пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням.

Гарантія не розповсюджується на комплектуючі та аксесуари (комплектуючі у виробах, витратні матеріали, аксесуари, кабелі, перехідники, документацію, програмне забезпечення, упаковку, батареї, зарядні пристрої, зовнішні антени тощо), які можуть йти в комплекті з товаром, за винятком самого товару.

 

Правила повернення та обміну товару належної якості
 

Ви можете обміняти або повернути товар належної якості, у разі невідповідності очікуванням протягом 14 днів з моменту покупки. Це гарантує вам Закон про захист прав споживачів.

Правила повернення непродовольчої продукції згідно із законом про захист прав споживача:

  • Товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
  • Товар повністю укомплектований та цілісність упаковки не порушена;
  • Всі ярлики (пломби) та заводське маркування збережені.


Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

У разі, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, у такому разі Продавець здійснює обмін товару після розгляду звернення.

Для обміну або повернення товару належної якості необхідно зв'язатися з нами за контактним номером +380 99 737 69 87 або написати в месенджер в будь-який день у робочі години, необхідно надати менеджеру всю інформацію щодо бажання обміняти або повернути товар.

Якщо ви знаходитесь в іншому місті товар необхідно відправити «Новою Поштою» на 126 відділення, м. Одеса, вул. Михайла Грушевського, 41. Доставку сплачує відправник. Подробиці пересилання уточнюйте за телефонами гарячої лінії (+380)99-737-69-87.

Обміну та поверненню як товари належної якості підлягають такі категорії товарів:

телефони, планшети, фото- та відеотехніка, портативні зарядки, акустика, годинник.

Обміну та поверненню як товари належної якості не підлягають такі категорії товарів:

навушники, чохли, плівки, скла, окуляри, зарядки, кабелю, автомобільні зарядки, флеш-пам'ять, очищувачі повітря, полесоси, квадрокоптери, роботи, мережеве обладнання.

Терміни та умови повернення коштів: Повернення коштів провадиться на вимогу покупця. Термін повернення коштів становить 10 банківських днів з моменту надання позитивного рішення СЦ про стан товару. Повернення коштів можливе переведенням на картку, транспортні витрати на повернення товару лягають на покупця, якщо покупець вирішив повернути товар і отримати гроші.

 

Правила повернення та обміну товару неналежної якості
 

За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а у разі виникнення потреби у перевірці якості – протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.

У разі відсутності товару у магазині connect.od.ua вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку/акту сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені.

Для обміну або повернення товару неналежної якості необхідно зв'язатися з нами за контактним номером +380 99 737 69 87 або написати в месенджер в будь-який день в робочі години, необхідно надати менеджеру всю інформацію щодо бажання обміняти або повернути товар.

Якщо ви знаходитесь в іншому місті товар необхідно відправити «Новою Поштою» на 126 відділення, м. Одеса, вул. Михайла Грушевського, 41. Доставку сплачує відправник. Подробиці пересилання уточнюйте за телефонами гарячої лінії (+380)99-737-69-87.


Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюються на Товар у разі:

  • випадкового ушкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені збоями або невідповідністю стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу спричинено програмами;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
  • наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.

Обміну та поверненню як товари неналежної якості підлягають такі категорії товарів:

телефони, планшети, фото- та відеотехніка, портативні зарядки, акустика, годинник

Обміну та поверненню як товари неналежної якості не підлягають такі категорії товарів:

навушники, чохли, плівки, скла, окуляри, зарядки, кабелю, автомобільні зарядки, флеш-пам'ять, очищувачі повітря, полесоси, квадрокоптери, роботи, мережеве обладнання.

Терміни та умови повернення коштів: Повернення коштів провадиться на вимогу покупця. Термін повернення коштів становить 10 банківських днів з моменту надання позитивного рішення СЦ про стан товару. Повернення коштів можливе готівкою або переказом на картку, транспортні витрати на повернення товару лягають на покупця, якщо покупець вирішив повернути товар і отримати гроші.

Просимо Вас звертатися до особи, яка здійснює послуги з гарантійного та сервісного обслуговування та діагностики товарів.

Придбаний товар повертається у такому порядку:

  • Товар підлягає поверненню лише через СЦ і лише у строк 14 календарних днів із моменту придбання;
  • СЦ проводить експертну оцінку в період до 14 календарних днів та робить висновок;
  • У разі позитивного рішення СЦ, повернення коштів має бути протягом 10 банківських днів
  • У разі негативного рішення СЦ товар повертається клієнту і видається висновок.

Для звернення вам необхідно мати товар та документи, що підтверджують придбання та гарантійні зобов'язання.